- Strategisk it-planlægning og rådgivning for at tilpasse teknologien til dine forretningsmål.
- Omfattende vurderinger og anbefalinger til optimering af jeres it.
- Rådgivning om cybersikkerhed og risikominimering
- En proaktiv partner i digital transformation
- Udarbejdelse og eksekvering af IT-strategier og roadmaps
- Løbende sparringspartner til IT-chefen eller Ledelsen
- Interim-IT ledelse
- Opdatering på markedstendenser og sikkerhedstrends
- Data & AI-Strategi
- Struktureret opsætning og administration af brugeridentiteter på tværs af systemer og platforme
- Automatiseret onboarding og centraliseret enhedsstyring med Microsoft Intune – på tværs af Windows, macOS, iOS og Android
- Adgang til Microsoft 365-værktøjer som Teams, Outlook og SharePoint – altid opdateret og integreret
- Sikkerhedspolitikker og compliance håndhævet ensartet gennem Intune og Microsoft 365 Security Center
- Skalerbare Hardware licens- og omkostningsmodeller, der følger jeres behov og konfiguration til datasletning og genbrug, alt i ét flow
- Trusselsdetektion og respons via avanceret overvågning og analyse, så vi hurtigt kan opdage og reagere på trusler.
- Data- og netværkssikkerhed som beskytter både interne og eksterne kommunikationskanaler med kryptering og firewall-teknologier.
- Sikkerhedsopdateringer og patch management via automatiseret håndtering af softwareopdateringer for at forhindre udnyttelse af kendte sårbarheder.
- Compliance og governance sikre, at jeres IT-miljø opfylder de nødvendige lovgivningskrav, som GDPR og andre branchestandarder.
- Risikostyring, Identifikation og håndtering af potentielle risici, som kan kompromittere virksomhedens drift og omdømme.
- Effektiv hjælp til hverdagens tekniske udfordringer – hurtigt og kompetent.
- Pålidelig og lydhør IT-support for at sikre problemfri drift.
- Fjernsupport og supporttjenester på stedet til hurtig problemløsning.
- SPOC (Single Point of Contact) Én samlet adgang til venlig og professionel brugersupport, fejlfinding og vejledning.
- Supporten tilpasses jeres IT-miljø og forretningsprocesser for maksimal effekt.
- Servicedesk forebygger systemnedbrud og fejl, samt sikrer en høj brugertilfredshed.
- Vores konsulenter arbejder tæt sammen med jer – som en forlænget del af jeres team.
- Struktureret med ITIL-baserede processer som incident-, request- og change management for at sikre ensartet og målbar support.
- Danske hosting-løsninger, der understøtter din virksomheds behov for fleksibilitet og vækst med robuste og sikre infrastruktur.
- Globalt Cloud distribuerede datacentre for høj tilgængelighed og sikkerhed.
- Avanceret datasikkerhed: Kryptering og kontinuerlig overvågning af alle data.
- Skalérbar infrastruktur: Dynamisk tilpasning af ressourcer efter virksomhedens krav.
- Løbende drift: 24/7 overvågning og optimeret performance samt drift.
- Fra opbygning af projektorganisationer til implementering af PMO, rapportering og businesscases – vi sikrer, at alle projekter er struktureret og prioriteret korrekt.
- Vi hjælper med at prioritere projektpipelines og sikrer, at projekterne er i tråd med forretningsmålene.
- Fra kravspecificering til go-live – vi sikrer forankring og fremdrift i hele processen.
- Overblik og styring af flere samtidige projekter – med governance, prioritering og eksekvering.
- Planlægning og gennemførsel af sikre overgange til Microsoft 365, Azure eller nye platforme.
- Effektivhjælp til virksomheder med IT-miljøer ved opkøb, frasalg eller restrukturering - uden tab af drift leverancer.